Έφη Μανούσακα, Φιλόλογος, Άγιοι Θεόδωροι Κορινθίας

Γεννημένη στην Αθήνα, ζω στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας και το 2010 αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών με ειδικότητα φιλολόγου και εξειδίκευση στη Γλωσσολογία. Από το 2008 ασχολούμαι με την κατ’ οίκον και μέσω skype διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων για το γυμνάσιο και το λύκειο. Διαθεσιμότητα: Κατόπιν συνεννόησης Πιστοποίηση: Πολύ Ικανοποιητική (75%) Αμοιβή: Κατά περίπτωση Αξιολόγηση: Εκκρεμεί

Βασίλης Βάβουλας, Ιστορικός, Ιστορικός τέχνης

Ξεκινώντας το ακαδημαϊκό μου ταξίδι στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας το 2019, κέρδισα τη θέση μου μέσα από πανελλαδικές εξετάσεις. Η εμπειρία μου βασίζεται στο τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης, όπου εστιάζει στον κόσμο της ιστορίας της τέχνης, των μεθοδολογιών και της κριτικής, που συμπληρώνεται από μια βαθιά κατανόηση της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας, … Περισσότερα

Φάνης Ασπρούδης, Φιλόλογος, Αθήνα

Ονομάζομαι Φάνης Ασπρούδης. Είμαι τελειόφοιτος φιλολογικού τμήματος, Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Προσφάτως ολοκλήρωσα επιτυχώς και το Μεταπτυχιακό μου με κατεύθυνση την Φιλοσοφία με τίτλο ΠΜΣ “Ιστορία της Φιλοσοφίας”. Διαθέτω αρκετά επιμορφωτικά σεμινάρια με βασικό εκείνο της ειδίκευσης στην Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερης-Ξένης Γλώσσα από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. … Περισσότερα

ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΑΝΝΑ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Διδάσκω 20 χρόνια σε φροντιστήριο και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα. Παρέχω προσωπικές ηλεκτρονικές σημειώσεις (δεμένες σε βιβλίο), συχνά κριτήρια αξιολόγησης, συνεχή ενημέρωση γονέων. Πιστεύω ότι όλοι μπορούν να μάθουν, με τον κατάλληλο τρόπο και θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους. Διαθεσιμότητα: ΔΕΥΤΕΡΑ-ΣΑΒΒΑΤΟ 15.ΟΟ-21.30 (με συνεννόηση) Πιστοποίηση: Πολύ Ικανοποιητική (75%) Αμοιβή: 10€/ώρα Αξιολόγηση: Εκκρεμεί

Παρασκευή Χαλβαντζάρα – Φιλόλογος

Φιλόλογος – Παιδαγωγός, πτυχιούχος της Φιλοσοφικής σχολής ΑΠΘ και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, παραδίδει ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου και αναλαμβάνει υπεύθυνα την καθημερινή μελέτη μαθητών Δημοτικού. Διαθεσιμότητα: Με συνεννόηση Πιστοποίηση: Πολύ Ικανοποιητική (75%) Αμοιβή: 8€/ώρα Αξιολόγηση: Εκκρεμεί

Κατερίνα Δαλιανίδου, Φιλόλογος, Αθήνα

Πτυχιούχος φιλοσοφίας, παιδαγωγικής και ψυχολογίας, με 4ετη πείρα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Διαθεσιμότητα: Με συνεννόηση Πιστοποίηση: Πολύ Ικανοποιητική (75%) Αμοιβή: Κατά περίπτωση Αξιολόγηση: Εκκρεμεί

Σοφία Αράπογλου, Φιλόλογος, Αθήνα

Έχω σπουδάσει Φιλολογία με ειδίκευση στη Γλωσσολογία, στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Έχω κάνει πρακτική άσκηση στο Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ έχω δουλέψει και σε παιδική κατασκήνωση. Έχω κάνει και ενα σεμινάριο με θέμα την διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στο οποίο γνώρισα και σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και παιδαγωγικής. Διαθεσιμότητα: Δευτέρα-Πέμπτη 5-9 (με συνεννόηση) … Περισσότερα

Βλάσιος Πούλος, Φιλόλογος, Αθήνα

Ονομάζομαι Βλάσιος Πούλος και είμαι πτυχιούχος Φιλόλογος του ΕΚΠΑ με σεμινάριο στην ειδική αγωγή. Εδώ και επτά χρόνια (από το 2014) παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικου, Γυμνασίου, Λυκείου ενώ τα τελευταία χρόνια έχω εργαστεί και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Προσωπικός στόχος μου είναι όχι μόνο η λήψη άριστων βαθμών αλλά και η αγάπη για … Περισσότερα

Χρήστος Μπόλης, Φιλόλογος, Θεσσαλονίκη

Απόφοιτος του τμήματος φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (διάρκεια φοίτησης τέσσερα χρόνια με λίαν καλώς). Υποψήφιος μεταπτυχιακός φοιτητής στην διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας. Πείρα 2 ετών στην διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων. Εθελοντική συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα TRACE (Tracing Racism in Anti-raCist discoursE): Ανιχνεύοντας τον ρατσισμό στον αντιρατσιστικό λόγο: Μια κριτική προσέγγιση στον ευρωπαϊκό … Περισσότερα

Ιωάννα Γουλιέλμου, Εκπαιδευτικός φιλολογικών μαθημάτων

7 έτη διδακτική εμπειρία σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα φιλολογικής φύσεως σε μαθητές Δημοτικού – Γυμνασίου – Λυκείου, κάτοχος Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας. ΜΟΤΟ που με αντιπροσωπευει: Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει. Το μάθημά μου … Περισσότερα